Aku memberi salam

:: Aku memberi salam ::
:: Untuk dua orang taulan :: Seorang dari keturunan adam :: Seorang dari keturunan hawa ::

:: salam kepada keturunan adam ::
:: cita-cita adalah kemenangan :: harapan mendaki gunung :: pada tanam sejuta bunga ::
:: ingin dipetik kuntuman seri ::

:: salam kepada keturunan hawa ::
:: mimpi menjadi teman permaianan :: menutupi mendung :: perasaan dihambat usia ::
:: meratapi kepahitan sepi ::

:: aku memberi salam ::
:: untuk dua orang taulan :: seorang diciptakan qada’ :: seorang diciptakan qadar ::
:: kedua-duanya insan istimewa ::

:: aku memberi salam ::
:: akulah sahabat mereka :: yang mengerti erti perasaan :: erti penghargaan ::

- unknown -

Thursday, March 27, 2008

~KemasKini Blog~

hari ni aku rasa aku perlu kemaskini sket blog aku ni. tapi takat mana yang aku tau jer la. aku ni bukan terror and kreatif sgt... harap, blog ni akan nampak lebih tersusun...

selain itu, aku akan cuba adekan sebanyak connection yang mungkin kt blog ni. so, bila kita berada kt blog ni, mana2 jer kita leh terus access dgn 1 click saja...

aku harap sesiapa yg ade jengok blog ni, kalo ade apa2 komen or cadangan, sound2 la kt aku yer...

~ ini lah dunia aku...

2 comments:

Anonymous said...

buy bactrim online buy bactrim without prescription buy bactrim without a prescription overnight buy bactrim es online without prescription buy bactrim f buy bactrim
[url=http://bactrim.eventbrite.com/]buy bactrim without a prescription overnight [/url]
glucophage recall glucophage alcohol glucophage glucophage dosage taking glucophage with birth control pills glucophage hips glucophage combination
[url=http://takeglucophage.eventbrite.com/]taking glucophage with birth control pills [/url]
proscar taking proscar no seman proscar finasteride proscar symptoms canine prescribe proscar proscar hair loss generic proscar cheap
[url=http://proscar.eventbrite.com/]canine prescribe proscar [/url]
levitra free samples buy generic levitra levitra medicine levitra review levitra dangers livetra key buy-levitra
[url=http://virb.com/yalevi]buy levitra [/url]
http://virb.com/yalevi

Anonymous said...

уальные знакомства в россии знакомства на пенза лав сэксзнакомства нижневартовска знакомства в белом городе знакомства мобильный поцелуй знакомства для секса домодедово международные знакомства канада знакомства мегаполис уальные знакомства с американками оригинальные способы знакомства с девушками

MY VIDEO

Contact Me... For More Information

Mobile : +6 012 - 7642015
Email : rush8_1182@yahoo.com / uda.acit1182@gmail.com
@ LET's CHAT / leave ur comments here