Aku memberi salam

:: Aku memberi salam ::
:: Untuk dua orang taulan :: Seorang dari keturunan adam :: Seorang dari keturunan hawa ::

:: salam kepada keturunan adam ::
:: cita-cita adalah kemenangan :: harapan mendaki gunung :: pada tanam sejuta bunga ::
:: ingin dipetik kuntuman seri ::

:: salam kepada keturunan hawa ::
:: mimpi menjadi teman permaianan :: menutupi mendung :: perasaan dihambat usia ::
:: meratapi kepahitan sepi ::

:: aku memberi salam ::
:: untuk dua orang taulan :: seorang diciptakan qada’ :: seorang diciptakan qadar ::
:: kedua-duanya insan istimewa ::

:: aku memberi salam ::
:: akulah sahabat mereka :: yang mengerti erti perasaan :: erti penghargaan ::

- unknown -

Thursday, April 17, 2008

Our Friend Next Wedding - Norfarihah (01Jun2008)


name : norfarihah binti aman
nick : nor / noey / dek nor
fster acc : noey
date : 01 jun 2008 (ahad)
vanue : lorong aman 7, taman sri mahkota, jalan jaafar, 82200 benut, pontian johor.


to : geng2 SKBenut ; geng2 Dato'
cc : sesiapa yang mengenali
subject :Our friend next wedding ~ NorfarihahAman : 1 jun 2008 (ahad)

hai geng2 semua,

ingat x kt kwn kita norfarihah binti aman? nama panggilan dia ~ nor / deknor / noey. kalo korang terlupa atau x cam dia, korang leh tgk list fster aku yg guna nick "noey". tu la dia norfarihah aman. kalo geng2 benut mesti ingat dia. dia kan anak cikgu lijah. hehehe...

nor ni ada acc fster. tp, wat masa ni dia x leh nk online kt fster. sbb tempat kija dia blocked fster ni. takut semua cikgu2 layan fster dgn anak murid gamaknya. silap2 pengetua join sekali. hahahaha...

so.... atas tujuan ni, dia wakilkan aku la utk wat annoucement & pejemput (tul ker kata nama aku guna ni?) sempena wedding dia ni. utk makluman korang, nor telah pun bertemu dgn soulmate dia dan akan menamatkan zaman bujang dia. majlis persandingan dia akan berlangsung di rumahnya di benut pada 1 jun 2008(ahad) yang akan datang.

sehubungan itu, aku bg pihak pengantin perempuan (nor ler sape lagi) dan keluarga dia, ingin menjemput korang semua datang ke majlis walimatulurusnya bg merai dan memeriahkan lagi majlisnya. alamat umah dia... lorong aman 7, taman sri mahkota, jalan jaafar, 82200 benut, pontian, johor. (no. umah aku x ingat la. dont worryla. on that date, kt lorong umah dia tu, mesti umah dia jer yg wat majlis. hehehe... kalo korang x tau lokasi, taman sri mahkota tu terletak kt belakang sekolah kebangsaan benut.)

nor juga kem salam maaf kt korang sbb x dapat nk send kad jemputan kt korang2 yang dia x dapat hubungi utk minta alamat korang utk send kad jemputan. so, harap2 korang semua dapat attend la wedding dia nanti. leh kita jumpa sekali ramai2. apa lagi, kita jdkan la umah dia port utk kita gathering @ reunion. hahaha...

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
norfarihah aman said...

terima kasih kawanku...aku baru tau ko wat announce kt blog ko ni...hihi sekarang dah bahagia bersama hubby n naqib yang nak masuk 3 tahun...

masih menunggu jemputan ko plak..bile lagi??

MY VIDEO

Contact Me... For More Information

Mobile : +6 012 - 7642015
Email : rush8_1182@yahoo.com / uda.acit1182@gmail.com
@ LET's CHAT / leave ur comments here