Aku memberi salam

:: Aku memberi salam ::
:: Untuk dua orang taulan :: Seorang dari keturunan adam :: Seorang dari keturunan hawa ::

:: salam kepada keturunan adam ::
:: cita-cita adalah kemenangan :: harapan mendaki gunung :: pada tanam sejuta bunga ::
:: ingin dipetik kuntuman seri ::

:: salam kepada keturunan hawa ::
:: mimpi menjadi teman permaianan :: menutupi mendung :: perasaan dihambat usia ::
:: meratapi kepahitan sepi ::

:: aku memberi salam ::
:: untuk dua orang taulan :: seorang diciptakan qada’ :: seorang diciptakan qadar ::
:: kedua-duanya insan istimewa ::

:: aku memberi salam ::
:: akulah sahabat mereka :: yang mengerti erti perasaan :: erti penghargaan ::

- unknown -

Tuesday, November 10, 2009

:: NUR KASIH ::

Seorang abang menyayangi... seorang adik disayangi...

seorang ibu tak pernah benci... seorang ayah mengasihi...

seorang isteri mencintai... seorang suami tak pernah rugi...

seorang kekasih merindui... seorang kekasih memahami...

segalanya kerana DIA... Maha Sempurna....

segalanya dengan NUR KASIH-NYA

3 comments:

syntheare said...

bob....ko update la aktiviti ko kat sana. Aku nk nyebok gak heheee

Syakur said...

aktiviti uda sgt busan...tiap2 ari tron ofis layan file...bosan2 cari student TT kat ayob...haha

Uda Acit said...

baru perasan ade yg komen.. huhuhu.. terharu... ade gak yg nk jengok blog aku.... ni yg smgt nk mem'blog' ni.... huhuhuhu... mampukah aku menjadi novelis aka karang gebang pepanjang??? uhuks! ~ok.. i try... blog aku kan? suka ati aku lah... ahaks!

MY VIDEO

Contact Me... For More Information

Mobile : +6 012 - 7642015
Email : rush8_1182@yahoo.com / uda.acit1182@gmail.com
@ LET's CHAT / leave ur comments here