Aku memberi salam

:: Aku memberi salam ::
:: Untuk dua orang taulan :: Seorang dari keturunan adam :: Seorang dari keturunan hawa ::

:: salam kepada keturunan adam ::
:: cita-cita adalah kemenangan :: harapan mendaki gunung :: pada tanam sejuta bunga ::
:: ingin dipetik kuntuman seri ::

:: salam kepada keturunan hawa ::
:: mimpi menjadi teman permaianan :: menutupi mendung :: perasaan dihambat usia ::
:: meratapi kepahitan sepi ::

:: aku memberi salam ::
:: untuk dua orang taulan :: seorang diciptakan qada’ :: seorang diciptakan qadar ::
:: kedua-duanya insan istimewa ::

:: aku memberi salam ::
:: akulah sahabat mereka :: yang mengerti erti perasaan :: erti penghargaan ::

- unknown -

Wednesday, August 29, 2007

Buat Selama-lamanya

Biarkan aku di kamar ini
Sendiri mencoretkan wajah duka
Yang selamanya menerjang di hati

Usah kau tanyakan siapa aku
Yang tiada senyum mesra di bibirnya
Usah kau tanyakan siapa aku
Yang sendiri di dunianya

Aku pun manusia biasa
Sering memimpikan kehidupan bahagia
Maka biarkan aku di kamar ini
Buat selama-lamanya

No comments:

MY VIDEO

Contact Me... For More Information

Mobile : +6 012 - 7642015
Email : rush8_1182@yahoo.com / uda.acit1182@gmail.com
@ LET's CHAT / leave ur comments here