Aku memberi salam

:: Aku memberi salam ::
:: Untuk dua orang taulan :: Seorang dari keturunan adam :: Seorang dari keturunan hawa ::

:: salam kepada keturunan adam ::
:: cita-cita adalah kemenangan :: harapan mendaki gunung :: pada tanam sejuta bunga ::
:: ingin dipetik kuntuman seri ::

:: salam kepada keturunan hawa ::
:: mimpi menjadi teman permaianan :: menutupi mendung :: perasaan dihambat usia ::
:: meratapi kepahitan sepi ::

:: aku memberi salam ::
:: untuk dua orang taulan :: seorang diciptakan qada’ :: seorang diciptakan qadar ::
:: kedua-duanya insan istimewa ::

:: aku memberi salam ::
:: akulah sahabat mereka :: yang mengerti erti perasaan :: erti penghargaan ::

- unknown -

Wednesday, August 15, 2007

Buat yang bernama TEMAN


Semalam
Aku menyelusuri satu jalan yang panjang
Berliku dan berduri
Namun dengan adanya kau di sisi
Aku mampu untuk tersenyum
Dalam memori manis
Antara kau dan aku

Harapanku
Agar kesakitan itu kan bisa hilang
Dengan adanya penawar rindu darimu
Aku lebih senang berjalan denganmu
Dari berlari mencari sesuatu yang
Aku sendiri tak tahu

Pintaku
Janganlah kau padamkan memori
Antara kita
Kerana hanya itu yang aku ada
Buat menemani jalanku
Yang kian kelam

Teman
Aku tak pasti adakah kau tahu
Yang setiap kali kau derita
Aku turut merasakan sakitnya
Tiap kali matamu mengalirkan air mata
Hangat perasaanku akan ikut sengsara

Hanya doa yang aku utuskan
Moga kau kan bahagiaWalau di manapun kau berada

No comments:

MY VIDEO

Contact Me... For More Information

Mobile : +6 012 - 7642015
Email : rush8_1182@yahoo.com / uda.acit1182@gmail.com
@ LET's CHAT / leave ur comments here