Aku memberi salam

:: Aku memberi salam ::
:: Untuk dua orang taulan :: Seorang dari keturunan adam :: Seorang dari keturunan hawa ::

:: salam kepada keturunan adam ::
:: cita-cita adalah kemenangan :: harapan mendaki gunung :: pada tanam sejuta bunga ::
:: ingin dipetik kuntuman seri ::

:: salam kepada keturunan hawa ::
:: mimpi menjadi teman permaianan :: menutupi mendung :: perasaan dihambat usia ::
:: meratapi kepahitan sepi ::

:: aku memberi salam ::
:: untuk dua orang taulan :: seorang diciptakan qada’ :: seorang diciptakan qadar ::
:: kedua-duanya insan istimewa ::

:: aku memberi salam ::
:: akulah sahabat mereka :: yang mengerti erti perasaan :: erti penghargaan ::

- unknown -

Thursday, January 17, 2008

Aku yang dulu2... look @ MY PICTURES GALLERY for more

Un'sangka'ble - aku penghujung 1995
(i take it as my 2008 challenge)
- wish me luck! ahaks!

















2 comments:

M. H. Jabbar said...

giler kurus ko dulu..huhu..
tak teringin ke nak jd mcm dulu?

Anonymous said...

kurus ker aku waktu tu... actually x sgt la... tu masa penghujung form1. dan waktu tu, bila 1st time duduk asrama yang makan kena ikut time & mkn x leh pilih2 lagi terhad, tu la dlm seumur hidup aku takat ni badan aku susut... dan time tu je la sekali takat ni, semua sluar aku kena anto repair utk kecikkan pinggang... hehehehe.... tp, pas tu bila dh biasa... aku leh maintain dgn kehidupan di hostel.... maintain comel je la aku... dan makin comel hingga la ni.. huahuahua.... ni aku tgh dlm usaha la ni mengembalikan zaman kegemilangan dulu tu sebagai target 2008 aku dgn tema : "I'M FAT AND YOU ARE UGLY, BUT I CAN DIET".
kahkahkahkahkah....

MY VIDEO

Contact Me... For More Information

Mobile : +6 012 - 7642015
Email : rush8_1182@yahoo.com / uda.acit1182@gmail.com
@ LET's CHAT / leave ur comments here