Aku memberi salam

:: Aku memberi salam ::
:: Untuk dua orang taulan :: Seorang dari keturunan adam :: Seorang dari keturunan hawa ::

:: salam kepada keturunan adam ::
:: cita-cita adalah kemenangan :: harapan mendaki gunung :: pada tanam sejuta bunga ::
:: ingin dipetik kuntuman seri ::

:: salam kepada keturunan hawa ::
:: mimpi menjadi teman permaianan :: menutupi mendung :: perasaan dihambat usia ::
:: meratapi kepahitan sepi ::

:: aku memberi salam ::
:: untuk dua orang taulan :: seorang diciptakan qada’ :: seorang diciptakan qadar ::
:: kedua-duanya insan istimewa ::

:: aku memberi salam ::
:: akulah sahabat mereka :: yang mengerti erti perasaan :: erti penghargaan ::

- unknown -

Wednesday, July 18, 2007

Adakah Ini Tanda kesudahan...

Hadirmu
Bagaikan sinar baru
Dalam kehidupanku
Memberikan seribu harapan
Memberikan satu keinsafan
Atas kekuasaan
Mengajar aku
Kesopanan dan kejujuran
Memberikan aku
Nikmat bahang kebahagiaan


Namun kini
Kau biarkan aku sendirian
Tergapai
Dalam kerinduan dan kesepian
Mencari apa kesalahan
Yang tak pernah
Kau nyatakan
Hanya tangisan menjadi teman
Pada rindu
Tak berkesudahan

Apakah ini kesudahan
Atau mainan dugaan
Membuat aku kepiluaan
Dalam kesedihan
Hari demi hari
Aku menanti perutusan
Namun tiada kiriman
Hari demi hari
Aku menanti panggilan
Namun tiada deringan

Adakah
Ini tanda kesudahan
Buat aku insan kerinduan
Apakah
Ini suatu pengertian
Bahawa kebahagiaan itu
Bukan milikku
Sebagai balasan

No comments:

MY VIDEO

Contact Me... For More Information

Mobile : +6 012 - 7642015
Email : rush8_1182@yahoo.com / uda.acit1182@gmail.com
@ LET's CHAT / leave ur comments here