Aku memberi salam

:: Aku memberi salam ::
:: Untuk dua orang taulan :: Seorang dari keturunan adam :: Seorang dari keturunan hawa ::

:: salam kepada keturunan adam ::
:: cita-cita adalah kemenangan :: harapan mendaki gunung :: pada tanam sejuta bunga ::
:: ingin dipetik kuntuman seri ::

:: salam kepada keturunan hawa ::
:: mimpi menjadi teman permaianan :: menutupi mendung :: perasaan dihambat usia ::
:: meratapi kepahitan sepi ::

:: aku memberi salam ::
:: untuk dua orang taulan :: seorang diciptakan qada’ :: seorang diciptakan qadar ::
:: kedua-duanya insan istimewa ::

:: aku memberi salam ::
:: akulah sahabat mereka :: yang mengerti erti perasaan :: erti penghargaan ::

- unknown -

Wednesday, December 5, 2007

New icon in this blog - My Diary & Let's POT PET POT PET

korang semua,

semalam aku sempat letak icon dlm blog aku ni. hehehehe.... korang tgk la kt bahagian kiri blog aku ni. korang cari icon My Diary & Let's POT PET POT PET. ade 2 icon baru aku letak kt blog aku ni.

My Diary

aku letak My Diary ni adalah untuk kegunaan aku schedule kan life aku seharian and letak apa2 info penting yg perlu aku ingat. contoh: bila aku nk cuti rehat ker, hari kwin korang ke, besday korang ker... so, korang leh la check My Diary aku ni kalo nk tau schedule harian life aku. korang gak kalo nk aku ingat special day korang ke, bg tau la kt aku. nanti aku put it there... ok?

Let's POT PET POT PET

aku letak Let's POT PET POT PET ni plak adalah forum message untuk aku & korang untuk berborak ke berdiskusi ke tentang apa2 isu (ala2 bersidang la konon2), bergaduh ker kalo ade menda x puas hati, mengumpat atau bergossip tentang sesapa ke (dosa tanggung sama2 ok!) and untuk apa2 jer la... nak wish2 pun boleh. kalo korang ada apa2 nk "hangat"kan Let's POT PET POT PET aku tu, bg tau je la yer... aku harap gak, kt Let's POT PET POT PET tu aku & korang dapat kita berkumpul (gathering) versi online. maklum la, kita semua kan ade yg jauh2...

so korang jgn la ye segan2 "hangat"kan blog aku ni yer. kalo korang nk tolong promote2kan blog aku kt sesapa pun, aku x kesah... tQ ade lah aku bg kt korang. hehehehe....

jgn lupa... STAY CUTE LIKE ME... ("( 'o,' )")

2 comments:

M. H. Jabbar said...

rajin btol ko maintain blog ko nih..huhu..

jgn buat time keje dah ler...

:-)

M. H. Jabbar said...
This comment has been removed by the author.

MY VIDEO

Contact Me... For More Information

Mobile : +6 012 - 7642015
Email : rush8_1182@yahoo.com / uda.acit1182@gmail.com
@ LET's CHAT / leave ur comments here