Aku memberi salam

:: Aku memberi salam ::
:: Untuk dua orang taulan :: Seorang dari keturunan adam :: Seorang dari keturunan hawa ::

:: salam kepada keturunan adam ::
:: cita-cita adalah kemenangan :: harapan mendaki gunung :: pada tanam sejuta bunga ::
:: ingin dipetik kuntuman seri ::

:: salam kepada keturunan hawa ::
:: mimpi menjadi teman permaianan :: menutupi mendung :: perasaan dihambat usia ::
:: meratapi kepahitan sepi ::

:: aku memberi salam ::
:: untuk dua orang taulan :: seorang diciptakan qada’ :: seorang diciptakan qadar ::
:: kedua-duanya insan istimewa ::

:: aku memberi salam ::
:: akulah sahabat mereka :: yang mengerti erti perasaan :: erti penghargaan ::

- unknown -

Friday, September 28, 2007

Melenggukkan lagi tari... Aku cuba

dasyat betul title di atas ni... hehehehe...
tari? ingat aku nak menari ker? pandai ke aku menari?
joget lambak pun x pernah.... huhuhuhu....

bukan lengguk tari aku... tapi lenggok tari "pena" aku di sini...
means... aku cuba belajar untuk tulis dalam bentuk coretan (panjang2 bukan mcm sajak / puisi / kata2 jer). aku akan cuba... aku x berapa suka sgt tulis panjang2 ni. thats y aku x berapa pandai... aku suka menulis / mencoret sesuatu yang ringkas (mcm sajak)tapi luas dan mendalam makna dan cerita yang ingin disampaikannya. baru mencabar sket sape yang membacanya sebab kena cuba mentafsir... (bukan nk menyusahkan yer...) x mengapa pun kalo kamu salah mentafsirkannya... baru kita leh tau sejauhmana cara pemikiran kita... yang penting ia hanya tafsiran dari pandangan dan pemahaman sendiri. mungkin betul tapi belum tentu pasti. jangan terus "menghukum" atau "melabel" sudah la... tu jer. kalo mahukan kepastian, x salah untuk bertanya. kata orang... "malu bertanya sesat jalan...."

so, di sini mulai hari ini jika aku mampu untuk "melenggukkan lagi tari" pasti aku akan "teaterkan" di sini untuk tatapan kalian... ok? sama2 kita nantikan...
apapun... untuk kalian, terima kasih kerana sudi datang bertandang...
selalu2 la yer... hehehehe...

... hanya satu permulaan ...

No comments:

MY VIDEO

Contact Me... For More Information

Mobile : +6 012 - 7642015
Email : rush8_1182@yahoo.com / uda.acit1182@gmail.com
@ LET's CHAT / leave ur comments here