Aku memberi salam

:: Aku memberi salam ::
:: Untuk dua orang taulan :: Seorang dari keturunan adam :: Seorang dari keturunan hawa ::

:: salam kepada keturunan adam ::
:: cita-cita adalah kemenangan :: harapan mendaki gunung :: pada tanam sejuta bunga ::
:: ingin dipetik kuntuman seri ::

:: salam kepada keturunan hawa ::
:: mimpi menjadi teman permaianan :: menutupi mendung :: perasaan dihambat usia ::
:: meratapi kepahitan sepi ::

:: aku memberi salam ::
:: untuk dua orang taulan :: seorang diciptakan qada’ :: seorang diciptakan qadar ::
:: kedua-duanya insan istimewa ::

:: aku memberi salam ::
:: akulah sahabat mereka :: yang mengerti erti perasaan :: erti penghargaan ::

- unknown -

Friday, September 21, 2007

Sedalam Mana Cintamu by Safura



Kau berjanji akan masih
Setia seperti dahulu
Menyintai menyayangi
Dengan sepenuh hati

Dalam hujan dan kemarau
Kau lindungi aku
Belum puas ku kecapi
Hangat kasihmu

( korus )
Sejak engkau pergi dulu
Kau bawa bersama bisa hati ini
Kembalikan belaian jiwaku
Moga cinta bercahaya selamanya
Ooo...

Sedalam mana cintamu
Hingga sanggup melukakan hati ini
Dikala kurindu kasih sayangmu
Di sisiku hingga akhir nanti

Pulangkanlah bintang siang dan malamku
Lepaskanlah sengsara ini
Katakanlah aku menjadi milikmu
Berjanjilah hilangkan resahku

( ulang korus )

No comments:

MY VIDEO

Contact Me... For More Information

Mobile : +6 012 - 7642015
Email : rush8_1182@yahoo.com / uda.acit1182@gmail.com
@ LET's CHAT / leave ur comments here