Aku memberi salam

:: Aku memberi salam ::
:: Untuk dua orang taulan :: Seorang dari keturunan adam :: Seorang dari keturunan hawa ::

:: salam kepada keturunan adam ::
:: cita-cita adalah kemenangan :: harapan mendaki gunung :: pada tanam sejuta bunga ::
:: ingin dipetik kuntuman seri ::

:: salam kepada keturunan hawa ::
:: mimpi menjadi teman permaianan :: menutupi mendung :: perasaan dihambat usia ::
:: meratapi kepahitan sepi ::

:: aku memberi salam ::
:: untuk dua orang taulan :: seorang diciptakan qada’ :: seorang diciptakan qadar ::
:: kedua-duanya insan istimewa ::

:: aku memberi salam ::
:: akulah sahabat mereka :: yang mengerti erti perasaan :: erti penghargaan ::

- unknown -

Friday, September 28, 2007

Pasti Takkan Sama - Part 1

hari ni aku sedih sket... :,-( huhuhuhu...

sebab ketika tidur malam tadi aku tersenggol lampu tidur yang baru aku beli di Up Town Danau Kota dengan bantal. aku tersedar bila terdengar bunyi ia terjatuh terbaring... bila mata terbuka jer aku lihat ade beberapa sepihan dari jasad lampu itu terhambur... bangun tidur yang menyedihkan.... ia adalah lampu hiasan. tapi aku panggil "lampu tidur". sebab... aku pasang bila aku tidur.

dengan lemah longlai aku terus bangun tidur untuk bersahur. kerana jam telah menunjukkan 4.30pagi. mcm xde semangat... sebelum ni aku tidur bertemankan lampu tidur tu, x pernah pun sekali aku menghimpitnya yang sentiasa di sisi aku ketika tidur. tapi tidurku malam ni ntah nape leh jd macam ni...

lepas sahur, aku duduk di atas tilam dengan sedih cuba cantumkan semula serpihan2 tu pada jasad asalnya.... mujur hanya sikit sahaja serpihan yang terpisah... tapi... rupanya kini tak sama seperti sebelum. kerana telah ada parut padanya ...

... to be continue...

No comments:

MY VIDEO

Contact Me... For More Information

Mobile : +6 012 - 7642015
Email : rush8_1182@yahoo.com / uda.acit1182@gmail.com
@ LET's CHAT / leave ur comments here