Aku memberi salam

:: Aku memberi salam ::
:: Untuk dua orang taulan :: Seorang dari keturunan adam :: Seorang dari keturunan hawa ::

:: salam kepada keturunan adam ::
:: cita-cita adalah kemenangan :: harapan mendaki gunung :: pada tanam sejuta bunga ::
:: ingin dipetik kuntuman seri ::

:: salam kepada keturunan hawa ::
:: mimpi menjadi teman permaianan :: menutupi mendung :: perasaan dihambat usia ::
:: meratapi kepahitan sepi ::

:: aku memberi salam ::
:: untuk dua orang taulan :: seorang diciptakan qada’ :: seorang diciptakan qadar ::
:: kedua-duanya insan istimewa ::

:: aku memberi salam ::
:: akulah sahabat mereka :: yang mengerti erti perasaan :: erti penghargaan ::

- unknown -

Tuesday, July 17, 2007

SEMUA INI

DULU…
AKU BISA DUDUK BERJAM-JAM
MEMIKIR TENTANG SATU HAL … CINTA

SEKARANG…
NGAK ADA LAGI YANG AKU RASAKAN
TINGGAL RASA SAKIT
SEPERTI…
PISAU YANG MENACAP DI DADA
LUKANYA BEGITU DALAM

SEMUA INI…
KANAPA KAU BERIKAN KEKASIH DAN SAHABAT
YANG AKHIRNYA MENGKHIANATIKU
MEMBUAT CINTA DAN PERSAHABATAN
NGAK ADA ERTINYA LAGI

PERCUMA AKU BERLARI TUHAN
MUNGKIN AKU HARUS TERBANG
AGAR LEPAS DARI SEMUA INI

AKU INGIN MELAYANG
LALU MENGHILANG…

No comments:

MY VIDEO

Contact Me... For More Information

Mobile : +6 012 - 7642015
Email : rush8_1182@yahoo.com / uda.acit1182@gmail.com
@ LET's CHAT / leave ur comments here