Aku memberi salam

:: Aku memberi salam ::
:: Untuk dua orang taulan :: Seorang dari keturunan adam :: Seorang dari keturunan hawa ::

:: salam kepada keturunan adam ::
:: cita-cita adalah kemenangan :: harapan mendaki gunung :: pada tanam sejuta bunga ::
:: ingin dipetik kuntuman seri ::

:: salam kepada keturunan hawa ::
:: mimpi menjadi teman permaianan :: menutupi mendung :: perasaan dihambat usia ::
:: meratapi kepahitan sepi ::

:: aku memberi salam ::
:: untuk dua orang taulan :: seorang diciptakan qada’ :: seorang diciptakan qadar ::
:: kedua-duanya insan istimewa ::

:: aku memberi salam ::
:: akulah sahabat mereka :: yang mengerti erti perasaan :: erti penghargaan ::

- unknown -

Monday, July 16, 2007

Tak Mengapa

Tiada siapa
Yang menyayangi aku
Sampailah saatnya aku pergi
Namun
Aku berpuas hati
Kerana
Aku telah ada
Orang yang aku sayang
Tatkala
Saatnya aku pergi

Biarpun hingga kini
Hanya aku sendiri merindu
Namun tak mengapa
Kerana satu hari nanti
Bila aku tiada lagi di dunia ini
Engkau kan menyedari segalanya

Dan saat itu teman

Kenanglah seorang aku
Yang pernah menumpang sayangmu

Andai tika itu kerinduaan

Tiba-tiba muncul
Titipkan rindumu bersama al-Fatihah
Kirimkan di angin lalu
Mungkin di pusaraku akan berpaut
Rindumu itu...

No comments:

MY VIDEO

Contact Me... For More Information

Mobile : +6 012 - 7642015
Email : rush8_1182@yahoo.com / uda.acit1182@gmail.com
@ LET's CHAT / leave ur comments here